Malene

Vell, det er da jeg som skriver denne bloggen. Jeg har ikke fortalt om meg selv enda, tenkte det var på tide - selvom dere som leser den vill sakte men sikkert bli kjent med meg og min hverdag!
Jeg er 17 år, blir 18 år i midten av august og går på skole her i Bergen - i Norge. På skolen har jeg de vanelige fagene som historie, norsk, gym og sånn. Mens jeg i tillegg tar økonomi, rettslære og engelsk.
Både på og utenfor skolen har jeg en helt fantastisk gjeng med venner som er der for meg like mye som jeg er der fordi - men som alltid er det en eller to som skiller seg litt ut. I mitt tilfelle er det 1.
Anette er den aller beste her i hverden, hun er min aller aller aller beste venn og jeg hadde ikke byttet henne ut om så det stod om millioner av kroner! Hun fyllte for ikke så lenge siden hele 18 år, så nå har hun lappen og bil :) Heldig grisen!
I tillegg til alle vennene mine har jeg kjæresten min, Aleksander, som betyr minst like mye som Anette. Det er de to jeg lever av.. De er der for meg med en gang tidene går ned og de er der og feirer med meg med en gang tidene går opp igjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0