Harry Handel

Mamma og min stefar kom hjem fra harry handel i dag - det kan også kalles svenske tur. Der de drar over grensen og handler diverse mat og brus.
Så når jeg kom inn døren i dag stod dette rett foran meg:
yummy!
men noe av det skal på hytten.

Fikk også noen nye øredobber i dag av mammaen til kjæresten min: Tusen takk :)
Ellers har dette vært en kjempe koselig helg.
Fredag: Var jeg i bursdag til bestevenninnen min, der hun fikk en gave med litt av hver oppi (18 års ting for å si det på den måten). Jeg møtte gamle venner og fikk noen nye, alltid koselig med en slik sammenkomst hvor man bare kan kose seg og slappe av!
Lørdag: Kose dag med Aleksander, kjempe koselig - tv, nachos, snop og bare kjæreste tid!
Søndag: middag hos Alek. pinnekjøtt - nam nam! selvom det ikke er jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0